Inne

Wynajem biur w Centrum Warszawy – dowiedzcie się więcej na temat lokalizacji, powierzchni i opłat

warszawa miasto Wynajem biur w Centrum Warszawy - dowiedzcie się więcej na temat lokalizacji, powierzchni i opłat

Warszawa jest bez wątpienia doskonałym miejscem na rozwój działalności gospodarczej zarówno dla start- upów, freelancerów, małych, średnich, jak i dużych firm. Oczywiście warto zdecydować się na wynajem biur w Centrum Warszawy, bo dzięki temu lepszy dostęp do firmy mają zarówno klienci, jak i kontrahenci. Ponadto taka lokalizacja jest prestiżowa. W jakich dzielnicach można wynająć biura, jakie powierzchnie są dostępne i ile trzeba zapłacić?

Wynajem biur w centrum Warszawy – dostępność zarówno w klasie A, B, jak i C

Decydując się na wynajem biur w Warszawie ma się do dyspozycji wiele lokalizacji. Biurowce mają różne klasy w zależności od wieku budynku, ale i jego standardu. Oczywiście najbardziej prestiżowe i najlepiej wyposażone są biura klasy A. W budynkach klasy A dostępne są nie tylko parkingi dla samochodów, motocykli i rowerów, ale i restauracje czy kluby fitness. Biurowce klasy B położone są w mniej prestiżowych lokalizacjach. Z kolei klasę C stanowią te biurowce, które są starsze niż 15 lat i mają niższy standard pomieszczeń biurowych, wymagających remontu. Dobrą lokalizacją na biuro w centrum Warszawy może być Adgar Park West A w dzielnicy Ochota.

W tym miejscu minimalny okres najmu wynosi 12 miesięcy, a czynsz wyjściowy za powierzchnię biurową 13,5 euro/m2. Trzeba wiedzieć, że ceny za powierzchnie biurowe najczęściej podawane są właśnie w euro, a do czynszu wyjściowego należy jeszcze doliczyć opłaty eksploatacyjne, które podawane są już w złotych i w przypadku powyższej lokalizacji wynoszą 23,15 zł/m2. Nowoczesny biurowiec, to bez wątpienia Adgar Wave w dzielnicy Mokotów oddany do użytku w 2006 roku. W tym miejscu czynsz wyjściowy wynosi 13 euro/m2, a koszty eksploatacyjne 27 zł/m2. Oczywiście trzeba wziąć pod uwagę, że ceny z powodu podwyżek dostawców energii mogą ulec zmianom. Nowsze biurowce można znaleźć w dzielnicy Wola.

W Airtech Business Park D czynsz wyjściowy wynosi od 11,88 euro/m2, a opłaty eksploatacyjne 16 zł/m2. Jeżeli interesują Was biura do wynajęcia w Warszawie Śródmieście, to wysokiej klasy powierzchnie biurowe oferuje Cosmopolitan przy Twardej 4. Tutaj koszty czynszu wyjściowego to 22,5 euro/m2. Choć nie jest to ścisłe centrum Warszawy, to na pewno za dobrą lokalizację na biuro należy uznać Park B7 w dzielnicy Włochy, gdzie zlokalizowane jest lotnisko Chopina. Może być to dobra lokalizacja na biuro dla firmy o międzynarodowym zasięgu. Czynsz wyjściowy w tym miejscu wynosi 14 euro/m2, a budynek został oddany do użytku w 2021 r. Jedną z bardziej prestiżowych lokalizacji na biuro w Śródmieściu jest Widok Towers oddane do użytku w 2021 r. Czynsz wyjściowy wynosi tutaj 22,5 euro/m2, a minimalny okres najmu to 60 miesięcy.

Czy można znaleźć tanie biuro w centrum Warszawy?

Małe firmy i start-upy z pewnością poszukują tańszych lokalizacji. Czy można takie znaleźć w centrum Warszawy? Adgar Plaza One w dzielnicy Mokotów oferuje czynsz wyjściowy powierzchni biurowych na poziomie 12 euro/m2. Trzeba jednak liczyć się nawet z dwa razy wyższymi kosztami opłat eksploatacyjnych za metr kwadratowy.

Korzystne ceny można znaleźć w Intraco w Śródmieściu.Budynek jest z 1974 r., ale został wyremontowany i ma nowoczesny design. Czynsz wyjściowy w tym miejscu jest najniższy w tej dzielnicy i wynosi 10,74 euro/m2. Rynek wynajmu biur w Warszawie ciągle prężnie się rozwija. Powstają nowe inwestycje, a duża konkurencja sprawia, że mimo wszystko można znaleźć biura w stosunkowo korzystnej cenie. Dla mniejszych podmiotów dobrym rozwiązaniem jest choćby coworking.

Powiązane posty
Inne

Sekrety udanej przeprowadzki biura

Przeprowadzka biura to nie tylko zmiana adresu, ale wręcz swoista rewolucja, która może tchnąć nowe życie w Twoją firmę. To moment, by zastanowić…
Inne

Opakowania na wino. Bezpieczny transport i efektywna prezentacja produktu

Opakowanie to jeden z najważniejszych elementów każdego produktu, szczególnie gdy chodzi o delikatne artykuły, takie jak wino. W przypadku e-commerce, odpowiednie pudełka…
MebleInne

Jak odnawiać meble drewniane? Praktyczne porady i triki

Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak tchnąć nowe życie w stare, drewniane meble, które z biegiem lat straciły swój blask? Renowacja mebli drewnianych…

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *